1. Clica al menú lateral l’opció de “Gestionar informes”de la pantalla inicial de l’eFACT.
2. Al desplegable d’Informes configurats” selecciona l’informe que vols generar:
3. Un cop triat l’informe a descarregar, l’eina demanarà el període de dates de les factures que han d’aparèixer a l’informe.
4. Clica “descarregar” i a continuació, se't mostrarà la llista de tots els informes sol·licitats, amb el seu corresponent estat de descàrrega:
- Sol·licitada: l’informe s’està generant. Depenent de la grandària de l’informe, aquest pot trigar de pocs minuts fins a diverses hores (sobretot si es demana l’informe de l’històric d’estats de factures).
- Descarregada: l'informe ja està generat i disponible per a l’usuari/ària que l’ha demanat.
Accions que pots fer a la graella d’informes:
- Clica sobre la icona per a descarregar l'informe.
- Clica sobre la icona per a esborrar l’informe generat de la llista d’informes,
- Clica sobre la icona per a actualitzar l’estat dels fitxers pendents de descarregar.